Vispārējie noteikumi

VISPĀRĒJIE LIETOŠANAS UN SAISTĪBU NOTEIKUMI

 1. Vispārējie noteikumi

www.jadeite.lv vienīgais īpašnieks un tiesību turētājs ir:

SIA More 4U

VNM Nr. LV40103300745

IBAN: LV30HABA0551028486728

SWIFT: HABALV22

1.1. Apstiprinot pirkumu www.jadeite.lv, klients apstiprina, ka ir iepazinies un piekrīt vispārējiem lietošanas noteikumiem un ir informēts par savām tiesībām un pienākumiem.

1.2. Piereģistrējoties interneta vietnē www.jadeite.lv un izveidojot savu Privāto profilu, klients apstiprina, ka ir iepazinies un piekrīt Privātuma politikas noteikumiem. Privātuma politikas noteikumi ir Vispārējo lietošanas noteikumu neatņemama sastāvdaļa.

 1.3. Izveidojot savu Personīgo profilu, kā arī noformējot pirkumus interneta vietnē www.jadeite.lv, klients ar rūpību un apzinību izturas pret savu Personas datu informāciju.

SIA More 4U neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas radušies klientam neuzmanīgi rīkojoties ar saviem Personas datiem. Veicot pirkumu interneta vietnē, NEKAD bez uzraudzības neatstājiet bankas maksājumu karti vai ar to saistītu informāciju.

1.4. www.jadeite.lv interneta vietnē savu Privāto profilu var izveidot gan juridiskas, gan fiziskas personas.

1.5. JURIDISKO PERSONU REĢISTRĀCIJA NOTIEK TIKAI AR ADMINISTRĀCIJAS APSTIPRINĀJUMU. Lai paātrinātu apstiprinājumu, lūdzu sazinieties ar veikala administrāciju telefoniski pa norādīto tālruņa numuru darba laikā. Juridisko personu reģistrācija tiek apstiprināta vienas darba dienas laikā. Lūdzu, nepieciešamības gadījumam, sagatavojiet uzņēmuma reģistrācijas apliecību un/vai nodokļa maksātāja apliecību.

 

2. Pirkuma noformēšanas un apmaksas kārtība.  

2.1. Interneta vietnē www.jadeite.lv pirkumus var veikt gan reģistrēti, gan nereģistrēti klienti. Kā vieni, tā otri, pasūtījuma nodošanas brīdī, uzņēmumam sniedz tādu Personas datu informāciju, kas nepieciešama iegādātās preces piegādāšanai uz klienta norādīto preču saņemšanas vietu.

2.2. Starptautisko pasūtījumu visas izmaksas sedz pircējs (pasta izdevumus, starpbanku komisijas maksājumus utt.), pirkuma gala summa tiek norādīta rēķinā, kuru klients saņem uz savu norādīto elektroniskā pasta adresi pēc pasūtījuma noformēšanas.

2.3. Lai noformētu pirkumu, klients vēlamo preci ievieto grozā. Klientam visu laiku ir redzama, gan viņam piemērotā preces cena, gan arī pieejamais preču daudzums noliktavā. Ja prece nav pieejama, tā ir redzama klientam,  bet to nav iespējams iegādāties. Preču daudzumu klients koriģē, ievadot vēlamo skaitu tam paredzamajā laukā. Iepirkumu grozā  jebkurā brīdī ir iespējams pieprasīt piegādes cenas aprēķinu, mainīt preces daudzumu vai arī saglabāt iepirkuma grozu savā Privātajā profilā. Preču ielikšana iepirkumu grozā negarantē tās ieguvi. Tikai tad, kad klients ir veicis samaksu par preci pilnā apmērā, uzņēmums garantē vai nu preču piegādi pilnā apmērā, vai naudas atmaksu par izpirkto/nepieejamo preci. Lai nodrošinātu vēlamās preces iegūšanu, mēs iesakām pirkumu noformēt uzreiz, neatliekot uz citu dienu.

2.4. Kad klients ir veicis pasūtījumu, uz viņa norādīto elektroniskā pasta adresi tiek nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums. Rēķins tiek nosūtīts atsevišķi darba dienās no 10:00-17:30. Pirms apmaksas veikšanas klientam ir jāsaņem rēķins. Apmaksu klients veic uz pārdevēja norādīto bankas konta numuru, norādot rēķina numuru.

Preču pavadzīme – rēķins tiek pievienota TIKAI tad, ja prece tiek nosūtīta juridiskajām personām. 

 2.5. SIA More 4U saviem klientiem piedāvā šādus norēķinu veidus:

  • Pārskaitījums uz uzņēmuma bankas kontu;
  • Skaidras naudas norēķins preci saņemot uzņēmuma veikalā Ogrē.

2.6. Klients ir atbildīgs par visu komisiju segšanu.

2.7. Visi pirkumi ir jāapmaksā 4 (četru) dienu laikā no rēķina saņemšanas brīža. Laikā neapmaksāti pirkumi tiek anulēti. Uzņēmums neveic preču rezervāciju klientam, prece pāriet klienta īpašumā tikai pēc tam, kad uzņēmums ir saņēmis apmaksu savā bankas kontā.

2.8. Ja pēc pirkuma noformēšanas, klients nesaņem apstiprinājuma vēstuli uz savu elektroniskā pasta adresi, viņa Personīgajā kabinetā/profilā sadaļā „Pirkumu vēsture” nav redzams tikko noformētais pirkums, klientam ir jāsazinās ar veikala administrāciju pa elektronisko pastu info@jadeite.lv

 

3. Pirkuma apstrādes un piegādes kārtība.

SIA More 4U klientu pirkumus sāk apstrādāt tikai pēc apmaksas saņemšanas uzņēmuma bankas kontā. Ja kāda no precēm, ko klients ir vēlējies iegādāties, tiek izpārdota laika posmā no preces ielikšanas grozā līdz apmaksas veikšanas brīdim, pārdevējs piedāvā atgriezt klientam naudu par preci. Par naudas izmaksas kārtību uzņēmums un klients savstarpēji vienojas.

3.1. SIA More 4U saviem klientiem piedāvā šādus piegādes veidus:

  • Piegāde Latvijā ar Mana Pasta stacija, Omniva, Latvijas Pasts vai kurjera starpniecību;
  • ExpressBaltic piegādes uz Lietuvu un Igauniju;
  • Pasta piegāde Eiropas Savienības valstu robežās.

Piegādes izmaksas uz valstīm, kurām netiek piedāvāti piegādes veidi interneta veikalā, tiek saskaņoti ar pārdevēju pēc atsevišķas vienošanās.

3.2. Starptautiskie klienti paši sedz muitas izmaksas un nodevas, ja tādas ir, savā valstī preci saņemot. Starptautisko pasūtījumu apmaksa par preci un pasta izdevumiem ir jāveic avansā.

3.3. Visi pirkumi tiek apstrādāti no pirmdienas līdz piektdienai un  nosūtīti 48 stundu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Pirkumi, kas noformēti brīvdienās vai ārpus ofisa darba laika, tiek noformēti nākamajā darba dienā rindas kārtībā.

3.4. Jadeite.lv neuzņemas atbildību par preces piegādes kavēšanos, ja tas saistīts ar piegādātāju darbību.

3.5. Visa prece, kas uzrādīta interneta veikalā www.jadeite.lv, ir SIA More 4U īpašums līdz brīdim, kad par to pilnībā ir norēķinājies klients. Preces krāsa un izmērs var atšķirties no bildē redzamā.

3.6. Jadeite.lv neuzņemas atbildību, ja Klients nesaņem preci nepareizi vai kļūdaini norādītas piegādes adrese dēļ. Pārdevējs var Klientam nosūtīt preci atkārtoti pēc tam, kad tā ir atgriezta atpakaļ pārdevējam un klients būs vēlreiz apmaksājis piegādes izmaksas. Ja klients nevēlas preci saņemt, pārdevējs atgriež klientam naudu, ieturot izmaksas, kas radušās par nepareizi nosūtītās preces atgūšanu.

3.7. Ja klients nav norēķinājies par pirkumu 4 (četru) dienu laikā un šajā laika nav sazinājies ar pārdevēju, lai vienotos par citu apmaksas termiņu, pasūtījums tiek anulēts.

 

4. Drošības jautājumi un brīdinājumi!

4.1. Jadeite.lv realizētā prece NAV DOMĀTA BĒRNIEM!

4.2.  Ja klients nav pārliecināts vai attiecīgais produkts var tikt izmantots vienam vai citam mērķim, lūdzam sazināties ar mums.

4.3. Pie precēm norādītajam aprakstam un attēlam ir informatīvs raksturs. Preču sortiments un cenas var tikt mainītas bez iepriekšēja brīdinājuma. Tikai norēķins par pirkumu pilnā apmērā garantē preces saņemšanu par redzēto cenu.

4.4. Jadeite.lv neuzņemas atbildību par ražotaju sniegto informāciju un negarantē tās pilnīgu precizitāti.

 

5. Atlaides un dāvanu kartes

5.1 Dāvanu kartes. Uzņēmums piedāvā iegādāties dāvanu kartes dažādā vērtībā sākot no EUR 50.00 - EUR 500.00. Ar dāvanu karti var norēķināties par preci un piegādes maksu. Dāvanu kartes derīguma termiņš ir 6 (seši) mēneši no tās saņemšanas brīža. Pēc derīguma termiņa beigām Dāvanu karte nav derīga. Dāvanu karti nevar atgriezt atpakaļ! Dāvanu karti nevar apmainīt pret naudu!

 

6. Nobeiguma noteikumi. 

Noteikumi paredz konkrētu klienta rīcību ar preci to saņemot un atgriežot pārdevējam.

6.1. Saņemot  preci, klientam ir pienākums pārbaudīt vai sūtījumā ir visa pasūtītā prece, vai piegādes laikā nav bojāts preces iepakojums. Klienta pienākums ir nekavējoties ziņot pārdevējam par bojātu iepakojumu, bojātām plombām vai preces iztrūkumu tās saņemšanas brīdī, piegādes servisa darbiniekam klātesot. Ja ir konstatēta preces neatbilstība, pircējam ir jānoformē kurjerdienesta pretenziju lapa.

6.2. Saskaņā ar spēkā esošo Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pantu un Ministru Kabineta noteikumiem Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu", ir noteikts, ka fiziskai personai ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot iegādāto preci atpakaļ pārdevējam, nepaskaidrojot iemeslu. Šī paša 12.panta 4.daļa nosaka, ka pārdevējs ietur vienīgi pasta izmaksas, kas saistītas ar pasūtītās preces nosūtīšanu klientam. Pasta izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, uzņemas klients.  Klients IR atbildīgs par preces kvalitāti, drošumu un saglabāšanu šo 14 dienu laikā.

SIA More 4U ir tiesības atteikt preces pieņemšanu, ja ir konstatēti preces iepakojuma vai plombu mehāniski bojājumi, ja prece ir tikusi lietota vai klients nav atgriezis preci pilnā apmērā.

Preču atgriešanu klients var ērti noformēt savā Privātajā profilā, aizpildot nepieciešamo preču atgriešanas veidlapu.

Dāvanu kartes nav iespējams atgriest atpakaļ.

 

7. Strīdus izšķiršana.

Jebkuri strīdi un nesaskaņas, kas radušās starp SIA More 4U un klientu, tiek risināti sarunu ceļā, bet, ja tas nav iespējams, tad Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā.

www.jadeite.lv

SSL Certificate